planning for tomorrow

Imorgon är det ju såklart skola som vanligt. Sen efter skolan ska jag till stan med malin, hon har tjatat om att hennes mascara vart slut helva veckan...

Sen vid 18.00 ska vi på klassfest på fästningen. Om bara vädret kan hålla sig kommer det att bli super! Men jag vet inte än om jag kommer hem imellan någon av sakerna & klassfesten tar nog slut vid elva någongång så det blir nog ingen bloggning imorgon. Inte så att jag känner mig tvungen att blogga, men bara för att förvarna er lite.

Men ni kan ju kolla in ändå ifall, ifall bara.

strax: Grey's Anatomi

Kommentarer
hanna säger:

grey's anatomY ;D

2010-05-20 | 21:18:53
Bloggadress: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback