onsdagen den 26:e maj

Hello darlings!

Skolan gick snabbt idag. Kan kanske bero på att det inte ens är tre veckor kvar till sommarlovet!? Iaf, på syslöjden började jag sy en sån fär ögonbindel som man sover med & det spred sig lite i syslöjdssalen så till sist var vi fyra stycken som gjorde det. Min blir rosa i något silkit tyg med en svart rosett & limegrön/vit rutigt på insidan. Nu på våren/försommaren är jag helt galen i starka färger! Bara man vill så kan man blanda vilka skrikiga färger som helst (förrutom orange... ;)

Efter skolan följde julia med hem & efter mycket prat om DH-avsnittet igår klarade vi inte av att hålla oss så vi kollade på nästa veckas avsnitt i förväg på denna superbra sidan. Måste bara säga att Desperate Housewives är en utav världens bästa serier enligt mig. Men det visste ni nog redan..

Sen skulle julia hem till hunden & jag tog longboarden och hängde på henne. Väl där blev det till att öva på sången. Det är imorgon det gäller ju!

Nu funderar jag på att ta en longboardrunda med min kära iPod & senare kolla grey's.

Puss

Kommentarer
camilla säger:

jag är helt säker på att ni kommer gå vidare !<3

2010-05-26 | 22:29:51
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/
Loisa säger:

Ja, DH är bäst! Jag har dock sett alla avsnitt nu...tror jag...så jag började se den nya beverly hills, helt ok den också!

2010-05-27 | 20:44:39
Bloggadress: http://loisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback