jag & emma är både skånska & galna

Kom nyss hem från Julia. Där har det varit en galen eftermiddag kan jag lova!

Julias dear "friend" ringde & eftersom att Julia började prata med honom så gjorde jag & emma allt för att få hennes uppmärksamhet, vi var riktigt jobbiga!

Vi spelade gitarr & sjöng (falskt som satan) massa sommarlåtar. & nej, jag kan inte spela gitarr...
Vi klädde ut oss med gamla utklädningskläder som vi hittade i allrummet.
Vi började prata skånska & hoppa runt på studsmattan.
Julia blev lite irriterad & vi förtsatte att dampa ännu mer.. hahah

Ni fattar inte hur kul jag & emma hade!

Emma, jag säger bara Härrre Geud!

Kommentarer
emma säger:

haha vi är bara så bäst elin! :D<3

2010-05-04 | 18:53:34
Bloggadress: http://emmahjalmarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback