helgens planer!


Grekland -09. ta mig tillbaka!


Cyklade till pappa direkt efter skolan & packade. Sen vidare till mamma. Tycker att jag fått riktigt bra rutin på den där flytten nu... Efter 12 år så är det väl på tiden!

Idag är jag också trött (som igår) haha. Drömde massa konstiga saker hela natten så när jag vaknade kändes det som att jag inte hade sovit alls... Så ikväll blir det en lugn hemmakväll med familjen.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen. Men det är ganska skönt att inte ha något bestämt, utan att bara göra det man känner för. Sen vid 18.00 (troligtvis 18.10 om jag känner vissa av mina vänner rätt..;P) ska jag möta upp tjejerna & så drar vi till willys och handlar mat. Sen hem till mig för attt laga maten, äta, skratta & prata. Underbar kväll, det känner jag på mig!

På söndag är det först aftonbladet (måste ha lite pengar till tisdag, jag och linnéa ska till gekås!). Efter det blir det väl en till dag som lördagen med antingen lite random beslut eller inga beslut alls.

Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer
natali säger:

idag ska ja packa.. och i mon åker ja bort..mer vet ja faktiskt inte:)

2010-05-07 | 19:10:29
Bloggadress: http://natalifray.blogg.se/
camilla säger:

du känner oss mycket bra !

jag ska inte glömma min kamera haha <3

2010-05-08 | 10:30:43
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback