godmorgon!

Nämen oj! Här sitter jag, helt klar & skolan börjar inte förrän om en timme. Hur har jag lyckats egentligen?

Passar på att svara på en anonym kommentar så länge då:



Visst är de snygga! Jag älskar dem med. Det sorgliga är att de är köpta i en liten affär på ön Karpathos i Grekland i slutet av förra sommaren. De är väldigt lika riktiga RayBans men är kopior som kostade ca 100:-. I den affären jag köpte mina (Hanna köpte svarta också) fanns det jättemånga härliga färger men eftersom att jag är en rosa tjej, fick det bli ett par rosa till mig. Ett val jag inte ångrar!

I år är RayBans väldigt populära & nästan alla har sånna eller liknande. Dock har jag faktiskt inte sett några rosa.

Men de flesta affärer som säljer solglasögon har fake RayBans, så det är bara att leta!


Bilden tagen i Grekland ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback