alice in wonderland

Det var mysigt på stan med linnea. Vi kollade i massa affärer, jag köpte ett linne, ett par skor & foundation. Sakerna kan ni få se någon annan dag, datorn är hos mamma (jag sitter vid pappas nu). Sen satte vi oss i solen utanför espresso house med varsin frapino. Fick en ny favoritsmak, Ananas och kokos! Muuums!

Sen hem för att äta kvällsmat & vid sju cyklade jag och hanna ner till stan igen. Vi kollade på bio, alice i underlandet. Filmen var jättebra & häftigt gjord!

Nu har jag lite sådär allmänt tråkigt. Men jag måste då säga att pappas dator räddar mig lite, känner mig svagt handikappad utan min egen.

Roligare inlägg så snart jag fått hit min dator, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback