sjunde mars

Jaha, så var det söndag igen. Måndag imorgon. So-prov på tisdag. Åh, nej. Nu påminde jag mig själv att jag måste plugga so...

Idag har jag sålt aftonbladet & hjälpt pappa att dra i en massa sladdar. Jag måste ju ha el i mitt rum också. Nu när elen nästan är klart är det bara gips på en vägg, tak, tapeter, golv, möbler & lite annat kvar. Sa jag bara?

Eftermiddagen kommer nog inte bli mycket roligare. Den kommer troligtvis spenderas med näsan i geografiboken & så måste jag röja i ordning lite här i källaren som jag bor i. Det var ju så fint städat hos mamma & sen när man kommer hit är det rörigt igen. Suck.

Puss på er!

Och just det, en liten sak till alla som försöker nå mig på mobilen. Jag glömde den på matchen igår & julia och jonas tog hem den. När jag skulle hämta den igår eftermiddag var de inte hemma så den ligger nog kvar hemma hos dem. Och om julia läser detta, kan du inte ta med den till skolan imorgon? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback