promenad

jag, mamma & janne gick ut på en promenad ner till havet. Ida har precis lärt sig cykla så hon cyklade med oss. Havet är verklige otroligt fint på vintern & jag tror att det var första gången jag gick på en snöig strand. Jag och ida gick nästan fram till vattenkanten & sen när vi kollade lite nogrannare efter såg vi att vi hade varit flera meter ut på det frusna/smältande havet på massa spruckna isblock...

Kameran lämnade jag dumt nog hemma men några mobilbilder stranden i det fina ljuset kan jag bjuda på.





...och jag har självklart rätt skor för vädret.. ;)

Riktigt härlig promenad var det i alla fall. Nu blir det någon film med familjen & lite fredagsmys.♥

Kommentarer
Emelie - EmeliesPlace säger:

mysiga bilder :)

2010-03-12 | 22:27:36
Bloggadress: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback