almanacka

Är ni bra på att planera i almanacka?



Det är inte jag! Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt "jag ska bli bättre på att planera" men det slutar med att jag skriver dagen efter vad jag gjort så att det ser ut som att jag planerat. Jag har allt i huvudet; läxor, matcher & samlingstider, vad jag ska göra om två veckor & allt annat som man borde skriva i en almanacka. Det är lite jobbigt & ganska stressande när det änder mycket & det har hänt flera gånger att jag kommit en timme för tidigt till en match, haha.

Men nu säger jag det igen: Jag ska bli bättre på att planera! Och denna gången ska jag det.

Kommentarer
MÄRTHA säger:

SV: så himla nice ;D Taggad ? :D<3

2010-04-01 | 11:47:52
Bloggadress: http://maatha.landeen.blogg.se/
mathilda säger:

tack !

jo allt är bra med mig :)

vad ska du hitta på idag då ?

och jag är INTE bra på att planera i almanacka, därför använder jag ingen heller :')

2010-04-01 | 14:48:52
Bloggadress: http://ellenohmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback