what a wonderful weather!

Det finns inget att klaga på när solen skiner och det är 25-30 grader ute. Då är allt perfekt! Som idag då.

Igår blev det en (för) lång cykelrunda och jag var så trött när jag kom hem till mamma att jag inte orkade cykla vidare till pappa. Så jag sov där.

Idag efter skolan drog jag mig hemåt och försökte fixa matteläxan, men den var helt omöjlig så den får vänta. Sen iväg till Hälsans hus på breared för att ta första sprutan av Gardacil-vaccinet. När det var klart körde jag hem igen och la mig på gräsmattan i bikini och lyssnade på musik. Hörlurarna har kommit och är helt underbara!

Sen slängde jag och hanna ihop en läskig men god gryta till kvällsmat och har nu varit ute på en longboardrunda i det underbara vädret. Kärlek!♥




älskar dig, systrami ♥

kvällens klädsel:

jeansshorts - h&m
maglinne - gekås
bikini - h&m
tygskor - stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback