ready to go to jennifer!

Det har varit en riktigt härlig dag idag. Först segade jag hela förmiddagen & sen cyklade jag och Linnéa ner till stan. Där träffade vi Emma & jag och hon började leta present till Jennifer. Efter många affärer hittade vi det perfekta & vi gick till Espresso House & köpte fika. Chailatte blev det för min del, det var ganska kallt ute & den värmde gott. På stan köpte jag också en bikini & bh.

När jag kom hem från stan var jag ganska trött & kall så jag gick och la mig. Jag sov i typ 1,5 timme & det var superskönt! Tummen upp för powernaps säger jag bara!

Nu är jag fixad & klar för Jennifers födelsedagsfirande & känner att det kommer bli toppen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback