något oseriös pluggeftermiddag

Malin, Camilla & Emma följde med hem efter skolan för att plugga inför engelska-provet. Alla var så skoltrötta & ofokuserade att man inte lärde sig så mycket, haha. Något jag i alla fall lärde mig är att det inte är så himla effektivt att plugga 4 tjejer tillsammans när man hellre vill prata om annat. Men mycket roligt & mysigt hade vi och ärligt talat orkar jag inte bry mig så supermycket om det sista engelskaprovet, vi har ju inte ens betyg än.

Sen när de hade åkt hem åt jag lite kvällsmat & drog sen ut på en liten longboardrunda mec Carl. Han har också skaffat bräda & det var riktigt mysigt, vi hinner inte umgås så mycket annars.

lite härliga bilder från grekland kan smälta in lite..






love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback