designdax igen!

Idag var det Emmas (kolla så snygg den blev!) tur att få ny sommardesign. Hon hade med sig några bilder tagna av Camilla (hennes design ska snart fixas med, var en riktig nybörjare när jag gjorde den...;) till headern så fixade jag den som hon ville ha den. Jag är ju inte precis proffs, men klarar av att fixa en duglig design iaf. Både Emma & jag blev mycket nöjda med resultatet!

När vi var klara med det kom Camilla & Malin hit. Vi satt & pratade, skrattade åt konstiga saker & chattade med spanjorer på omegle. Sånna saker som man gör när man är trött helt enkelt. Trevligt, trevligt!


(egentligen skulle det komma ett inlägg till med massa underbara piñata-bilder, men det fungerar inte att ladda upp så det får komma senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback