dagens outfit & parisshopping



axelbandslöst linne - en mysig affär i paris (kommer inte ihåg namnet)
jeansshorts - h&m

Godmorgon!

Vad händer idag?
Jag har ätit frukost för en stund sen & ska snart bädda sängen. Pratade med linnea för nån minut sen & hon kommer hit halv 1 - 1. Har inte träffat henne på över en vecka (8 dagar) & det är nog nästan rekord detta året! Det blir riktigt mysigt & vi har massor att prata om.

Nu tänkte jag visa en del av de saker jag köpte i paris. Men inte allt för jag tänte börja med lite mer dagens outfit här i bloggen så ni får se kläderna då.


enkla pärlörhängen (hade andra, men delar dem med hanna) & stor svart ring. Båda köpta på marknaden.


Skitsnygg väska som kommer att hänga med en hel del i framtiden. Köpt i en ganska stor affär som heter Etam.


Flip-flops med bastsula. Superduper på stranden! Också köpta på Etam.

Förrutom detta köpte jag två par helt enkla tygskor på marknaden. Ett par vita med vit sula & snören & ett par helsvarta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback