vad-jag-gjort-check

Igår segade jag runt hela förmiddagen & efter lunch åkte jag, Hanna & mamma till gekås. Vi gick bara där en kort stund men hann ändå se Morgan på lagret! Haha. Såg också att de har en ny kollektion men Kjells saker; Tändvätska, Skohorn & Tältpinne och även I ♥ ULLARED - t-shirts. Jag köpte ett nytt solpuder, The sims Destination världen (haha;), mörk choklad & tuggummin.

Efter gekås åkte vi till mormor, där vi firade henne med släkten och tårta. Det var riktigt mysigt faktiskt! Sen igårkväll kunde jag inte sova, så det slutade med att jag vaknade sittande i soffan i vardagsrummet klockan 6 och visste inte riktigt när jag somnat där.. Sen gick jag upp till mitt rum igen och sov vidare...

Tills pappa ringde och väckte mig klockan tio och sa att de hämtade mig om en kvart. Då blev det lite bråttom upp, hehe. Sen idag har jag varit vid en sjö och badat med familjen hos pappa. Moa fyller år så det blev hennes lilla firande. Där var ett hopptorn som jag var mycket vid, lite stolt för jag har aldrig riktigt vågat sånt innan ;). Sen har jag också planerat hur jag ska möblera rummet hos pappa som kommer att bli klart imorgon!
Gud va jag har längtat!

Senare ska jag ner till stranden och ta ett kvällsdopp med några tjejer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback