spanien ♥



VM-mästare 2010
& så jävla värda det! Inte för att inte Holland spelade bra, men jag tycker att de spelade lite väl fult & oschyst. Har hållit på spanien hela tiden, jag vet inte varför riktigt, men det känns som ett riktigt fotbollsland.
Grattis Spanien säger jag bara!

Nu är jag alldeles för taggad för att sova även om jag borde. Jag gick ju upp tidigt för att sälja tidningar i morse & jag vet efter 2 tidigare läger att veckans sömn inte kommer prioriteras särskilt högt. När jag så¨g på fotbollsmatchen blev jag sugen på att spela innebandy & funderade hela tiden på sånt som inte mina fotbollsspelande vänner lägger märke till; varför har de bara en domare på en så stor plan? hur fan kan målvakten skjuta så långt? Varför har man regeln offside? mm.. Märks kanske lite att jag passar bättre på en liten inomhusplan med två domare, osparkande målvakter (och spelare för den delen) och normala regler med vettig innebörd.

Men nu ska jag försöka sova, godnatt!

(& ja, det var den bästa bilden jag kunde hitta!)
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback