long day

Hallå eller!
Min måndag har kännts väldigt lång (på ett positivt sätt, inte som skolmåndagar!) och jag har hunnit med det mesta.

Lite innan lunch drog jag till Malin & vi chillade lite där. Sen åt vi lunch och åkte sen till Julia. Dit kom alla andra också & vi var samlade alla sju för första gången sen avslutningsdagen! Helt otroligt att halva lovet gått redan, för det är halva typ precis nu. I alla fall gjorde vi lite saker hos Julia, dock inget så speciellt. Haha nej, men vi pratade mest. Sen försökte vi planera en tältning som nog blir av på onsdag, men när 7 tjejer vill ha sin vilja igenom kan det bli lite hursomhelst. ;)

När jag kom hem därifrån tog mamma med sig mig, Hanna & Janne för att plocka jordgubbar. Det var nästan bara små kvar men efter en stund hade vi plockat många kilon. Gott att ha till filen imorgon!


Bilden är ifrån när jag, linnea & jennifer plockade betydligt större jordgubbar för några veckor sen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback