god natt


mauritius in my heart.


Ojoj. Såhär tidigt har jag nog inte lagt mig på hela lovet, men jag har inte heller varit såhär trött... Skulle ju egentligen åkt till mamma ikväll, men jag orkade inte packa upp väskorna från lägret (det absolut sämsta med att vara bortrest!). Jag kan ju bara inte låta alla smutsiga kläder ligga i väskan en vecka så jag stannar här över natten & packar upp imorgon istället.
Tidigare i eftermiddags låg jag ute i skuggan med datorn, jag har saknat den, haha. Efter kvällsmaten tog jag med mig hunden & mötte upp Malin. Vi gick en runda bort till statoil & köpte lite choklad som vi tog med till en lekplats där vi satt länge & pratade. Jag hade inte varit ifrån henne i mer än fem dagar men ändå hade vi massor att prata om, som vanligt.

Puss


Kommentarer
malin säger:

men haha det kändes längre! ;D

2010-07-17 | 09:54:33
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback