färdigrensat!

Äntligen har alla saker kommit på plats i mitt rum! Bara ett par gardiner saknas, men det tänker man inte på. Har slängt/skänkt iväg sammanlagt typ 3 stora papperspåsar med saker jag tröttnat på. Så skönt att bli av med vissa saker!
Annars idag har jag sålt aftonbladet. Det gick inte så bra och jag var nära på att frysa ihjäl. Denna sommaren har ju varit ovanligt fin hittills så man är väl lite bortskämd, men 13 grader och regn är väl ändå inget juliväder? Brr!

Hade gärna stannat inne på mitt rum resten av dagen, men om en stund blir det släktkalas för Moa. Jag fick också en väldigt konstig lust att åka till stranden. Har väntat hela sommaren på en riktigt blåsig dag så att det blir stora vågor, men nu när det blåser måste det ju såklart vara kallt. ÅH!


right now. I ♥ my paris t-shirt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback