...

kom inte på någon passande överskrift ;)

Kollade på let's dance som jag sa, det var väl inte sådär jättekul precis... men jag hade inget att göra så det blev så ändå.

Pappa håller på att bygga om mitt rum (inte just nu men..:P) så just nu bor jag nere i källaren. Det är inte riktigt som en källare, för det är fönster & så men ändå... Men det är faktist ganska mysigt att sitta här i min stora flanellpyjamas och pälstofflor :)

Jag har bestämt mig för att gå och lägga mig ganska tidigt idag, även om den tidiga matchen igår blev inställd som jag läst i ett mejl innan. För eftersom att jag säljer aftonbladet på söndagar kommer jag inte ha sovmorgon igen förrän nästa lördag. suck att skolan börjar på måndag :P

så nu ska jag nog gå och lägga mig om en stund och sova många timmar inatt. I morgon ska jag spela innebandy match och kanske åka till kungsmässan. Det blir kul! haha

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback