1 0 0 2 1 6

Hej alla!

Idag är har det varit en ganska vanlig dag. Hade redskapsgymnastik på idrotten igen, inte favoriten precis.. Efter skolan hängde malin med hit. Vi fikade med te & semlor (det är ju fettisdagen idag.. ;) sedan satt vi och pratade hela eftermiddagen, mysmys!

Nu har jag varit och tränat. Det var som vanligt roligt, haha skriver det alltid? iaf så ska jag äta nu, vi ses imorgon.






jag älskar att vi har 4 årstider här i sverige. Jag står helt enkelt inte ut om jag inte får någon variation..

Kommentarer
- Moa ♥ [mosiie.blogg.se] säger:

Sv: Okej, du får väl äta något! :)

Jo, det är bra med mig. Fast jag är också hungrig och skall nog äta något! ;)

2010-02-16 | 18:49:23
Bloggadress: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback