nya kärlekar i mellandagarna

Ni anar inte vad här har bränts pengar under mellandagarna! Men jag tycker inte att jag har köpt någonting alldeles för onödigt som jag brukar göra när det är rea. Men nåt onödigt får man alltid hem, det hör liksom till
I måndags var jag i stan med Julia & idag var jag med pappa & de andra i Göteborg & shoppade. Länge sen jag var där så det var riktigt kul!


Väldigt nödvändig & älskad redan efter 5 timmar i min ägo, love åt min nya kamera! 1899:- SIBA


1. Kanske inte fullt så nödvändiga örhängen, men de kommer lyfta min nyårsoutfit! 49:- Gina tricot
2. Underbara, skitsnygga & sköna boots, är heelt kär! Fodrade är de också, kan inte bli bättre! 1099:- Scorett


Mobilskal till min lilla wildfire. Har inte hittat något som inte varit silikon innan så jag var bara tvungen att köpa det, vill ju inte att den ska bli repig. 99:- Teknik Magasinet (hette det så?) en liten affär i nordstan iaf.

Förrutom detta har jag köpt nya lösögonfransar på h&m & underkläder och ett sött linne på Gina tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback