lite julstämning i bloggen



Näst sista provet avklarat, bara att ta matten imorgon. Och i natt kl 12 ska mina första betyg vara satta. Jag är inte så nervös ändå, jag vet att jag är godkänd i allt & det är typ det enda som spelar någon roll på höstterminen i åttan. Men jag får väl medge att det ska bli kul att få se dem ändå!
Chillade hos Julia i eftermiddags. Det blir alltid så när jag är där att vi sätter oss framför tv:n & kollar topmodel och sen project runway. Fast så blir det ofta hos malin med.. ;) Riktigt härligt att bara chilla i alla fall.
I kväll har jag vart på en jobbig men skitrolig innebandyträning och duschat. Hade tänkt göra massa saker men tiden har bara flugit iväg så matten är nog det enda som hinns & orkas med.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback