skulle berätta lite om värmland...

Jag håller mina löften så nu ska ni få höra lite om den planerade värmlandsresan!

Min familj har genom min låtsasmammas släkt en del av ett hus i värmland. Det är jättegammalt & ligger långt ute på landet ganska nära en sjö. Det finns egentligen inte så mycket att göra där om man är där ensam, men denna gången ska Linnéa och Malin följa med så jag vet att det kommer att bli väldigt roligt!
Vi planerade i eftermiddags vad vi skulle ta med & det kom upp flera spel & några filmer på listan, bara ifall det regnar. Annars ska vi väl bada i sjön, plocka svamp & fiska. Hahaha det låter som värsta pensionärerna! Men ibland är det faktiskt skönt att komma bort från stan & allt folk. Där i värmland finns det inte en människa i närheten så man kan sjunga opera, skrika & vara hur galen som helst utan att någon annan än fåglarna tittar.




Vackert, vackert. Nu ska jag spela spel med la familia & sen sova sista natten på brearedsvägen. Puss!

Kommentarer
malin säger:

vi ska göra det BÄST :D

2010-08-12 | 21:29:23
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback