planning for the day

Först ska jag till mamma & Janne en stund. Måste verkligen fixa iordning lite i mitt nya rum, inte så kul att ha det kvar när jag kommer dit efter skolan på fredag! Shit asså, hela sommarlovet har gått! Jag kan inte fatta det, tio veckor! Vi som aldrig trodde att det skulle ta slut. Fast i och för sig är jag lite sugen på höst, men jag vill ändå vara ledig. Jag tycker att min och lisas idé med årstiderna var bra ; 3/4 sommar & de andra tre kan tränga ihop sig på den sista fjärdedelen!
I alla fall. I eftermiddag ska jag först ut & springa en stund, har inte ont i halsen längre! Och sen duscha & göra mig i ordning. Ikväll ska jag till Julia som har fixat någon sak för att fira hennes födelsedag & hon tycker att det är väldigt roligt att inte berätta vad. Hon är ju för söt! Det blir nog kul iaf.



hittade en underbar bild på min älsklingstjej! söt eller vad?!♥

Puss!

Kommentarer
Julia:D säger:

Jag älskar er, men plågas är verkligen skitkul ibland!:D Den bilden va ju fin -.-

Puss!

2010-08-21 | 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback