inte nostalgisk



utsikten från mina fönster just nu.

Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills vi flyttar. Mitt rum består mestadels av flyttlådor och jag kan inte låta bli att titta ut genom mina fönster med jämna mellanrum. Om ni tittar till vänster på den första bilden så kan man faktiskt skymta havet & Läjet. Det är nog mest det jag kommer sakna från brearedsvägen, inte utsikten, men närheten till havet. Även om vi bara flyttar upp till träslöv så är det inte samma sak.
Dock kommer vi att få en mycket mysigare (& större) trädgård, mer plats och så i det nya huset. Mycket närmre till skolan och alla andra också, jag har ju bott lite off här borta. Så även om det mesta kommer att bli bättre när vi flyttat kommer jag sakna vårat lilla radhus. Och resten av breared också faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback