innebandylängtan

Hellooou!

Idag har jag varit hos Farmor och farfar med Hanna & Lisa. Vi hade tänkt cykla dit någon gång i sommar (vi har gjort det två år innan) men det blev aldrig av. Men idag kom vi i alla fall dit! Vi spelade ett spel, satt ute i solen & var på bokhandeln där farmor jobbade förr. Vi fick varsin penna av henne, jag valde en lila bläckpenna. Nu kommer jag skriva snyggast i hela klassen i höst!

Nu ska jag alldeles strax ta på mig träningskläderna, ta min klubba och sticka iväg till Wictory Center för säsongens första träning! Gud vad jag har längtat efter det, jag känner mig halv utan innebandy!♥

Puss

Kommentarer
cissi säger:

vi har tränat innebandy i typ 3veckor redan ;]

2010-08-20 | 23:22:30
Bloggadress: http://lindmarrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback