hundvakt

HEJ!

Igår kväll var jag hos Malin. Hon, Jennifer och jag spelade spel, åt glass och hade mysigt. Blev väldigt mycket skratt också kan jag säga... Jag hade ingen kamera med mig, men kolla Malin & Jennifers bloggar (länkade i sidan). Ärligt talat har jag inte hunnit läsa dem, men de kanske har bilder.

Idag har jag varit i huset med mamma, Janne och Dippie. Jag är nämligen hundvakt för henne i helgen när pappa & Åsa inte kan gå ut med henne. Har målat en vägg, hjälpt Janne lite med köket & rensat lite ogräs.
Nu ska jag snart cykla bort till huset igen där Dippie är kvar med Janne & sen hem till pappa. Sover där i natt för att slippa cykla dit imorgon ändå för aftonbladet. Ikväll ska jag nog ut lite med Malin också.









Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback