fredagen den trettonde

Ansiktsbehandlingen gjorde sjukt ont! Men vi får väl hoppas att "ska man vara fin, får man lida pin" gäller med det här också. Sen packade jag hos mamma & åkte till huset. Där åt jag god lunch och städade sen ur mitt rum. Tapeterna är verkligen gräsliga (och det är vass på en vägg, höhö) men de ska bytas ut så fort mamma och Janne får tid.
När allt var rent flydde jag bort till Linnéa där det var mys i uterummet med jennifer, emma, malin, camilla och linnéa såklart. När hon skulle göra annat och camilla åkte hem gick jag, emma, malin och jennifer bort till skolan och var där utanför och töntade oss. Hahaha.

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, det kommer bli en lång helg med flytt och bilresa.



bilder från innan när jag lekte lite med william. Har inte träffat honom på över två veckor!

Puss!

Kommentarer
M säger:

så sööt :)

2010-08-20 | 20:36:40
Bloggadress: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback