beroende är kanske fel ord ...


Vet inte riktigt om jag ska ta bloggpaus igen? Fast i och för sig behöver jag ju inte göra det, jag menar det är min blogg och jag bestämmer exakt när jag ska uppdatera. Men ändå om jag försöker tänka så känner man pressen, att jag måste uppdatera varje dag. Liksom att man är beroende, eller tvungen är kanske ett mer passande ord. I alla fall tänker jag bara uppdatera exakt när jag vill & känner för det i framtiden, annars kommer det inte hålla. Man kan inte alltid ha roliga saker att skriva om & själv tycker jag att det är bättre att inte uppdatera än att skriva om tråkiga saker. Som nu då. Typ.

Puss på er.

om ni inte vill gå in på bloggen flera gånger om dagen när jag inte har uppdaterat är mitt tips som vanligt att skaffa bloglovin och lägga till min blogg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback