vår/sommartecknen flödar

Har precis kommit in efter en mysig promenad med mamma. Vi gick ner till havet & runt i apelvikens stugby och kollade på alla mysiga sommarstugor. Jag fick lite drömmar om att bo i en sån istället för villa/lägenhet när jag blir vuxen, haha. Det blev ungefär 45 minuter vi gick i, men det kändes inte så långt.

Jag gillar att bo på breared varannan vecka även om det är en liten bit till skolan & kompisarna. Det är så nära till havet & lugnt här borta. I träslöv är det bara hus överallt, & kom igen, 10 minuters cykelväg till skolan - det överlever jag.

Hittade en björk som redan fått massa löv.

+ sommaren närmar sig, så fint med allt det gröna!
- (behövs 1 ord) POLLEN!



Ha det bäst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback