Sunshine

Ute skiner solen & det är 15 grader i skuggan, troligtvis 25 i solen! Nu är våren här på riktigt!

Jag & Hanna har suttit ute nästan hela eftermiddagen på altanen och solat. Härligt, härligt.

Warbergsspelen igår gick ganska bra. Vi spelade några bra matcher & några mindre bra. Det hela varade tills igår kväll vid halv elva då våra kroppar & huvuden sa ifrån att vi skulle minsann inte spela något mer. Vi hade spelat 4 tuffa matcher, den första kl 10.00 så vi hade helt enkelt inte energi kvar under kvartsfinalen. Så det blev nog en 6-7:e plats för oss tror jag.

Övernattningen med laget var kul men jag var så otroligt trött. Hela veckans skidåkning & lite sömn och såklart alla matcher under dagen gjorde att jag somnade vid 2.

Jag är fortfarande ganska trött. Har sovit ca 2 timmar idag vid lunchtid ungefär. När jag vaknade såg jag att jag sovit förbi vita lagets match som jag skulle kollat på, typiskt!

Norgebilderna kommer snart upp, jag lovar. Men är det ok om de kommer lite senare ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback