packar

Packningen är i full gång & solen skiner in genom fönstret. Kände mig lite kluven över att åka till snön nu när vi äntligen slipper den här hemma men sen övervägde jag:
 
Kollade väderleksrapporten, regn hela veckan hemma!
& denna resan har jag längtat efter sjukt länge så det kommer blir så galet bäst som det går!


Gick genom skogen från pappa till mamma där jag är nu. De ska bygga en cykelväg för almersbarnen ( som jag tycker verkar väldigt onödig) genom skogen där vår älskade MTB-bana är. Det har stått i tidningen att den har blivit lite förstörd men såhär förstörd visste jag inte. Helt otroligt att de bara kunde komma där med sina stora maskiner & köra ner banan på så många ställen.

Fuck you, kommunen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback