morning

Godmorgon, sovit gott?

Man skulle kunna säga att min morgon varit lite konstig..

Pappa hade dragit ur sladden på min veckarklocka så att den stängt av sig. Igår när jag skulle sova satte jag igång den & gissade lite vsr klockan var. Sen när jag vaknade idag lite för tidigt (fråga inte varför...) kollade jag på klockan som sa att klockan va halv sju. Jag tänkte "ska inte pappa säga åt mig att gå upp snart?" men de gjorde han inte så jag somnade om.

Sen vaknade jag av att pappa ropade & kollade på klockan. Jag hade helt glömt av att jag ändrat den & fick panik när jag såg att den var fem över sju. Jag brukar ju gå upp halv!

Kom på fötter så snabbt att jag blev yr i huvudet innan jag kom på att klockan gick fel... haha


I eftermiddag ska nog jag & julia öva på låten som vi ska sjunga på skolavslutningen, men jag vet inte om det blir så. Hoppas iaf, låten blir riktigt bra & det är så kul att sjunga med julia! ♥

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback