långfredagen

Denna förmiddagen hahr känts ovanligt lång (HAHA). Pappa fyller år så vi började med att sjunga för honom. Sen har jag lekt med William nästan hela tiden. Jag, han & hanna pyntade påskris med fjädrar & målade påskteckningar. Det var mysigt.

Något som var mindre mysigt var att "natta" honom nu när han ska sova middag. Han slåss, nyps, pratar & sjunger hela tiden, det är helt omöjligt att få honom att vara tyst!

Jag: Om du inte är snäll & sover nu så ringer jag påskharen och säger att du inte ska få något godis imorgon.
William: Jag är snäll & jag är sover.
Jag: Man kan inte vara sover & man kan verkligen inte prata om man sover.
William: Jag är tyst, Elin!
10 pratiga & nypiga minuter senare..
Jag: William, nu måste du vara tyst & snäll, jag orkar inte med dig!
William: Men Elin, jag kan inte vara tyst & snäll! Hjälp mig, Elin! Hjälp mig, hjälp mig! Jag kan inte vara tyst & snäll!

osv..... Suck på dig william.

Snart kommer släkten för att fira hanna & pappa. Hörs mer efter det.

Grattis pappa iaf! ♥


Kommentarer
mathilda säger:

okej kul :)

jag ska vara med en kompis och kanske spela en träningsmatch, vi får se :)

kram

2010-04-02 | 13:48:25
Bloggadress: http://ellenohmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback